Monday, May 7

Haftasonu Notları


1- Bahçeşehir Üniversitesi convention ypmış. Herkesin ellerine sağlık, 60%ıyla tanışıp kaynaşma olanağım olmadı ama güzel manzarada güzel insanlarla güzel vakit geçirmemizi sağladılar.
2- Yusuf Abi'ye üzüldüm, adamcağızın parasını çalmışlar resmen Saklıkent günlerinde.
3- Yusuf Abi ve arkadaşına tebrik ve saygılar. Magic:the Gathering turnuvasında bıkmadan usanmadan herkese yardımcı oldular, her soruya cevap verdiler.
4- Habip ve Barış tembel ruhlu insanlar -.-'
5- Esin Abla'yı seviyorum, süper insan.
6- Baykuş güzel mekan.
7- Baykuş'un kendi imalatı elma-votka gibisi yok.
8- Piç olursan kızları götürüyomuşsun.
9- Hatun hakkaten o gazetenin editörüymüş.
10- iyi öpüşmüyor.
11- köşesinde iddia ettiği gibi genç de değil.
12- sarhoş olmayı özlemişim.
13- uzun zamandır ilk defa bu kadar çok ve karışık içip kusmadan geceyi bitirdim.
14- High Fidelity'nin kitabını aldım en sonunda. Yihuu!
15- duygularım baya bi düzene girdi ama hala çok dengesiz yerler var. sadece onları düşünmemeyi başarıyorum artık.
16- antalya'da ne kadar kalcağım hala karar vermedim.
17- her haftasonu dışarı çıkıp rahat rahat eğlenebileceğim kadar çok param olsun istiyorum.
18- uzattım, bitiriyorum.
19- bitti.

No comments: