Thursday, May 10

Ben


1- Sağ elimde, serçe parmağımın başladığı eklemde kırmızı yuvarlak bir leke var. 2006 yılının şubat ayında 24 saatlik bir çanakkale turunda rehberlik yaptıktan sonra gece evde uyurken elim kaloriferin üstünde kalmış, orası çok kötü yanmıştı. Elimin yanmasını hissetmeden uyumam, sonraki günlerde yanık yerin olips büyüklüğünde(ölçtük 1e1 idi) su toplaması ve o yanık izinin hala durması komiğime gidiyor.

2- Sağ avuç içimde bir yara izi var. Pamukkale'de otelin arkasındaki arazide koşarken kapaklanmıştım, birkaç gün önce düştüğüm yerde meydana gelen kazanın cam kırıklarının en derinidir o iz.

3- Alnımın tam ortasındaki yara izi küçükken kapının arkasında oynarken abimin kapıyı açmasıyla kapı kolunun kafama saplanması sonucu oluşmuştur.

4- Dalgıçlığı sadece ve sadece kafa dinlemek ve 100% su altında, suyla bütünleşik olduğum için seviyorum/yapıyorum.

5- Buzdolabından çıkmış, soğuk bir Danone çikolatalı pudingden aldığım ilk kaşık seri bir şekilde ardarda 3 kere hapşurmama neden olur.

6- Penisilin alerjim var.

7- Damara giren iğne görüntüsüne dayanamıyorum, biri bana biri abime olmak üzere iki kere birine serum takılırken o manzara yüzünden bayıldım.

8- İlkokuldayken her sene okulun ilk günü güneş altındaki bitmek bilmeyen törenlerde kusardım.

9- 2 yaşımdan beri kola içiyorum, elimde belegeler var (2 yaşımda içtiğim kolanın 85%inin sulandırılmış olması umrumda değil)

10- dedemi ara ara çok fena özlüyorum.

11- içinde ayak parmaklarımı rahatça oynatamadığım ayakkabı giymem.

12- sağ ayağımdaki her parmağı ayrı ayrı oynatabiliyorum.

13- gözlerim arasındaki mesafe olması gerekenden bir milimden biraz daha fazla ayrık.

14- daha ilk hafta dolmadan "seni seviyorum" demiştim.

15- binboğa votkanın o ince uzun bardaklarını tutamıyorum, huylandırıyo beni.

16- kola ve su dışında içtiğim her şeyin dibinde 1 yudum bırakırım.

17- Kolanın son yudumunu aldıktan sonra ağzıma tek bir lokma yemek atmam.

18- hala çişimi yaptıktan sonra ürperirim.

19- şimdiye kadar kırdığım tüm gözlüklerimden kız arkadaşlarım sorumludur. sadece bir kere kendi yüzüme tokat atar gibi yaparken elimdeki kar eldiveni yüzünden gözlüğümün camını kırdım.

20- şimdilik bu kadar, aklıma geldikçe ekliycem.

No comments: