Sunday, April 29

Farklı yüzler, eski dostlar

Bugün Ali'yle görüştüm, Orkan ve Murat'ta vardı. İyi geldi, farklı yüzler görmek güzel oldu. Gün boyu canımı sıkan meseleler aklıma bile gelmedi. Eğlendim ve eve geldim.

Arkadaş çevremin darlığı ara sıra beni de rahatsız ediyor, ama sırf birileriyle tanışmış olmak için çevremi seviyesiz insanlarla saracağıma, artık eskisi gibi, emin adımlarla, kaliteli insanlarla arkadaşlıklar kurmaya kararlıyım.

Ama yine de, en yakınım diyebileceğim 2 arkadaşımla gurur duyuyorum. Başka sözüm ona "arkadaşlıklarda" gördüklerim, okuduklarım, tanık olduklarımdan sonra, gerçekten onların değerini bir kez daha anladım. Seviyeli, saygılı ve samimi insanlar bulmak gerçekten zor bir şey. Şimdiye kadar ilişkimle, tartışmalarımla, benimle ilgili ağızlarından tek bir saygısız söz, tek bir sert cümle, tek bir çizgiyi aşan yorum gelmedi. Hiçbir zaman yangına körükle gitmediler.

Ne mutlu ki bana, bu nesli tükenme sınırındaki insanlardan 2 tanesi ile arkadaşlık ediyorum.

Habip ve Barış'a sevgilerimle.

No comments: